Kalasdags!!

Var så trött igår att jag nte orka blogga innan kudden tog över!
Igår fira vi ju alla som fyllt i maj,Min pappa,Thomas,jag och melwin+ Fiddelie och Alicia som inte fyller imaj en inte firats av en!

Vi var hemma hos min mamma o pappa där vi fick som alltid underbart god mat(vill ha mer nu)
Nötstek med potats sallad och grönsaker och gräddsås från gudarna tror jag så himla gott !

Efter den goda maten blev det paj mums!!

Till sist kaffe och Tårta(melwins kladdiga TÅRTA!)
Som skulle blåsas ut nte mindre en TRE gånger ha,ha

Först Melwin:

Sen alicia:

Sen Fiddelie:

Underbara ungar!!

Här är alla som var på kalaset:-)




Ett underbart gäng!!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback