Mitt hem är rent!

Underbara känsla mitt hem ja mitt hem är rent igen känns som om giftstruman flyttade ut en stund med allt damm*fniss*
Imorgon ska jag ge mig på ett försök att jobba lite webshoppen måste uppdateras det är ju mitt jobb och nu har jag varit hemma i snart en månad så det lär vara mer än behövligt..

Prata med Ulf idag min doktor,som sa att det var inte så konstigt att jag ej var pigg ännu det kan ta lång tid att bli av med symtonen och Giftstruma är en seg sjukdom dock tyckte han att jag skulle känna en förbättring om ca 3-4v annars får vi byta behandling....
Det bästa för att läka kroppen från struma är att inte stressa upp sig för Struman utlöses oftast av just stress,det är viktigt att jag lyssnar på min kropp säger den ifrån så ska jag lyssna på det...Allt har sin tid så även detta men det är så tråkigt att vara så trött orkeslös,orkar knappt vända på mig när jag sover vilket också var helt normalt då struman även har en effekt på musklerna helt normalt alltså men ändå fel.
Vi ska ha kontakt igen nästa vecka telefontiden kommer via posten eller så ringer en sköterska om när det blir..
Ska till VC och ta blodtrycket och pulsen med till dess,slipper blodprov denna gång..

Känner mig så elak mot alla på KIDZ som så gulligt väntar på mig,är så rädd att jag inte kommer orka och misslyckas.
Vill ju jobba men är rädd att jag är mer ivägen än till hjälp!

Men som sagt imorgon blir det ett försök,snälla håll tummarna för att det funkar:-)

Sov gott alla vänner där ute!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas det går bra på jobbet! Skickar lugna vibbar och energi

2009-05-20 @ 07:02:12



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback