Morsdag!

Idag är det en underbar dag!
Är så himla lycklig är i ett lyckoRUS!!
Min älskade stora lilla Kille kom ihåg Mamma idag på Morsdag!
Kl 6 imorse kom han in och fira Gamla Mamma underbara lilla unge två trisslotter hade han köpt min söta plutt!

Är så bortskämnd fick även en fin blomma och choklad som pappa hjälpt de små att fixa!

Älskar er min underbara familj!!utan er är jag inget alls med er är jag allt!!


På den handskrivna lappen står det!
Till vår älskade Mamma från barnen och Thomas!


Till sist vill jag Önska er alla Mammor där ute en underbart fin Morsdag!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback