Oh vad arg jag blir!!!

Min kusin har en jättefin blogg där hon berättar om sin dotter den är jättekul att läsa och hon skriver på ett kul och underhållande sätt gillar bloggen jättemycket fna bilder och fin layout ja en toppen blogg.

Jag älskar att läsa andras bloggar om deras liv och älskar att se bilder och höra om andras vardag.

Nu till det som gör mig så Arg!

En bitter människa har skrivet en hel novell om hur illa det är att lägga ut bilder på dottern och att hon inte valt det själv,det var ett riktigt kränkande och elakt inlägg totalt onödigt.
visst har alla sin rätt till sin åsikt,men bara för att man har rätt att utrycka sig så behöver man väl inte vara elak..

Jag läser många bloggar och 99% av dem är ju fulla med fina bilder på barnen..

Så varför du lilla bittra människa skrev du ett så fruktansvärt elakt inlägg!
Du borde vara sysselsatt resten av ditt liv om du ska lämna alla dessa elaka komentarer till oss alla med bilder på våra barn...

Du gör mig så arg!!!!!!!

Hoppas inte ditt inlägg på min kusins blogg var för att lilla söta barnet har DS för då är du fan i  mig inte klok!

Ursäkta min ilska!

Tack alla söta för alla grattis jag fått

Ni är så gulliga!




Kommentarer
Postat av: Vickan (syrran)

Har försökt att nå dig idag, men lika svårt som vanligt :)

Men nu kommer det jag ville säga: GRATTIS PÅ 25-årsdagen!!!

Kram Vickan o co

2009-05-12 @ 21:49:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback