Tips på fint Kakel sökes!!

Ja nu var det dags att välja kakel till vårt nya badrum och Thomas och jag är verkligen inte överäns här..
Jag vill ha färg gärna rosa kanske till och med som de gjort tvättstugan på Äntligen hemma många läckra färger i ränder ja det tål att tänkas på...
Snälla ni som läser nu,hjälp oss här en liten belöning utlovas till den som hittar mitt badrum!!
Det är bråttom med måste vara klart till slutet av veckan...

Idag har jag äntligen haft ork att skicka alla  tradera auktioner till alla underbara människor som fått vänta!
Känns bra äntligen en klump mindre i magen..

Annars har jag varit på VC halva dagen taget pulsen som är för hög än 114 och ick ner till 92 när jag fick ligga stil i 25min,blodtrycket var 180/110 vid gång från bilen till VC inte långt alls efter 25min vila 150/110..
Fick även ta EKG som var bra,de villa dubbelkolla det ge och med pulsen...

De fråga mig om jag inte måde dåligt,men nää nu mår jag faktiskt riktigt bra och  det viktigaste är mitt allmäntillstånd och det känns bättre och bättre för varje dag förutom den dumma orken och andfåddheten,de fnissa lite och sa att jag gick på vilja:-D..Vet ni vad jag är en seg jävel!

Imorgon ska jag jobba igen och jag har gett mig fan på att ingen jävla giftstruma ska stoppa det och de kan inte tvinga mig vara sjukskriven så det är bara att jobba på men i ett lugnt tempo,för om jag inte sköter det nu i början av medicineringen så kommer jag få betala för det i längden.Helt enkelt alltså måste jag ta det i min kropps takt och lyssna på den så ska det nog gå bra att jobba med...Fyra veckor är mer än mitt psyke fixar att vara hemma tror jag....

Nästa gång jag är ledig då ska jag lägga ut massor av auktioner igen måste sälja av för köpa nytt!
Är det ngn som söker begn kläder så hojta till har allt mellan 50-176 allt i fint skick!
kan ta bilder och lägga ut här!

Tipsar har mängder av fina babykläder!









Kommentarer
Postat av: supermom

Jag bor i lägenhet! Men jag har allt blommat upp min balkong... fast drömmen är ju en egen trädgård!

2009-05-26 @ 22:36:39
URL: http://mimia.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback