Trädgårds Arbete!

Nu är det äntligen dags att plantera alla fina växter och träd vi fått när vi fyllde år:-)
Äppel,plommon,päron och körsbärsträd ska planteras..Syrener brudslöjor och pioner och mkt mer:-)

Så vi vet vad vi har att fixa med idag,att vi är lite oense med om vart det ska planteras är ok lite kul!!!
För jag kommer få som jag vill ändå,det får jag alltid;-)

Hjälp har vi allafall gott om idag *fniss*

Fiddelie har Ebba o Moa här.
Mirellah har Amanda o Yasmine.
Nathalie har Jennifer o Nathalie k 

+ Jonas och Jag,Thomas,Robin,Henke och Fredrik,Kevin.
Alicia,Melwin O Eddie!!

Så vi är ett tapert gäng:-D

Imorgon hoppas jag att vi kan köpa blommor till våra urnor och fönsterlådor..



Kommentarer
Postat av: elingöölin

gillar din header :)

2009-05-21 @ 17:21:44
URL: http://elinmariagolin.blogg.se/
Postat av: Malin

Ni är ett härligt gäng med andra ord! Låter helt underbart att fåå göra iordning trädgården med så mycket fint! /Malin

2009-05-22 @ 00:18:10
URL: http://vartradhus.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback