Tråkiga dag!

Ja idag har jag riktigt tråkigt!
Massor att göra men jag vill inte riktigt orka med det.
så då blir jag sittande här vid datan...
Ska fixa lite med webshoppen tänkte jag,men kommer inte igång.

Igår eftermiddag ja då hade jag kul iallafall!
Fniss som ett litet barn bakade jag med mamma min:-D


Mums Kola kakor *slurp*Hann inte ta kort på dem skärda och klara!
De tog slut i ett nafs..


Lite choklad bollar med:-)

syltkakor!

Skymtar av nybakta bullar där in mot hörnet!


Sist en fin bukett jag fått av mina små goa ungar,de har plockat och satt ihop den själva..
Visst är de duktiga!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad duktiga ni varit som bakat såå mycket.. dom ser kalasgoda ut!

Minns du när vi två bakade ihop, och strömmen gick precis då vi skulle andvända ugnen??

Kram

2009-05-07 @ 15:13:02
URL: http://bernergossar.dinstudio.se
Postat av: Gina

Aah vad mumsigt de där såg ut! Vill du baka och skicka på posten kanske ? (;

2009-05-08 @ 14:03:36
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback