Underbara Barn!

Mina underbara ungar älskar så mycket.tack för ni gjorde min födelsedag så bra för mig igår.
Fick en så fin blomma som Robin kom hem med från honom och alla syskon *underbara ungar*
Han  fixade supergod Tacos mums

Titta så fin underbara älskade Robin!

Här stor kocken:-)

Resultatet MUMS supergott var det:-)

Fina konstverk från duktiga Fiddelei

Present från Melwin lilleplutt!

Alicia gummans fina teckning..

Min söta mirellah kom hem med en godispåse(som tog slut innan jag hanna ta bild på den)
mammas lilla snygging hade köpt mammas favoritgodis...

Nathalie fick jag ett så fint födelsedagskort av önskar jag kunde få min kamera att fåmå sig en bild så ni kunde få se
vad min lilla underbart smarta tjej gjort

Underbara Ungar ni gör mitt liv till det bästa liv man kan ha!!!!

Fick ett paket med idag*jag är som ett litet barn älskar paket* av mina underbart gulliga förädrar som även hade sponsrat vår festmiddag.Fick även en underbart god KolaTårta MUMS!!

Det innehöll en kanonbra telefon så nu kan alla nå oss dygnet runt igen!
Tack gulliga Mamma o Pappa!

p,s mitt favorit ord är underbart som kanske inte går att undvika att se när jag skriver.
Har ni ett ord jag kan söka bota underbart med så på mig bara!





Kommentarer
Postat av: Denise

åtta barn! herregud, hur orkar ni? :O

2009-05-14 @ 06:44:39
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: camilla

ja då får du sända över nr då kram och grattis igen

hoppas thomas blir bra kramizar

ps jag vet hur det kan va att ha mycket runt sig

huvudet jobbar på max och man en dag bara inte orkar

kroppen sparar in på allt..... finns bara vila som gäller när detta händer! ja livet är som en ros taggit och jävligt och väldigt vackert i bland...mm ja camilla du har dina fåniga utryck hoppas ni förstår vad jag menade......



2009-05-14 @ 14:51:28
Postat av: Pernilla

Åh vilka fina blommor=)

2009-05-14 @ 18:20:40
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback