Vad jag är tråkig!

Jag måste vara den mest tråkigaste i hela världen sitter här hemma och orkar typ ingenting stackars barn och stackars Thomas känner värdelös just nu..
Ska försöka ge mig ut med Thomas och barnen för att köpa lite Lördagsgodis till dem,men det är mottigt och jobbigt allt är jobbigt för mig just nu känner bara för att lägga något gammalt över mig och försvinna.Kanske är det den nya medicinen som gör mig så vem vet?
Kan för mitt liv inte förstå vad som händer,känns sämre en någonsin idag ingen ork hjärtklappning och hög puls trots 4 tabletter imorse känner mig yr och illamående.Koncentrationen är på typ o,ooo inget funkar glömmer bort hur och vad jag gör..
Jag MÅSTE skärpa MIG!!
Undrar om mina vänner kommer tröttna totalt på mig:-(
Är bjuden till en vän idag,hon har fyllt år och bjuder på middag,Annika har ringt och vill att jag följer med och jag vill men orken vart är den kommer jag orka,tänk om jag får hög puls och mår illa.
Oh jag vill såååå gärna!
Det är typ 5min max att gå så kanske kanske jag ska försöka mig på att gå dit ändå..

men nu FÖRST! Lördagsgodis till barnen!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Nejdå!.. vi tröttnar inte! Vi får prata massor imorgon.. för då syns vi ju : )

Ha en trevlig kväll!

Kram

2009-05-09 @ 17:56:03
URL: http://bernergossar.dinstudio.se
Postat av: Malin

Du är varken tråkig eller värdelös! Snarare toppen, och det är väl inte konstigt om du mår som du mår nu?.... Näe, vila dig, så ska du se att du snart är på topp igen. Ha en fin helg! / Malin

2009-05-09 @ 19:15:22
URL: http://vartradhus.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback