VATTENskada vattenSKADA!!

Blir så förbannad på dig XXXXX!! har du ingen skam i kroppen alls!
Det här kunde du förhindrat hur enkelt som helst och inte hade det kostat särkilt mycket att åtgärda heller!
Men du valde att inte lyssna på oss eller på keramikansvarig sa till dig..Nää du skulle gå din egen jävla väg!
Och vem får nu betala detta???Ja inte du,du sitter väl där i din  svarta svettiga tröja och dricker ditt söndags kaffe med dina vänner i lugnan ro!Medans vi jobbar så svetten rinner och mår skit,det droppar genom vårt tak från vårt badrum på övervånningen för andra gången!!!..Fuktmätaren slog i 100% FUKT direkt vid kontakt av vårt sovrums tak!

Vi bor snart i byggnadszon igen med våra barn,två av dem har astma vet du hur det är att ha astma??
Vet du hur det är att få byggdamm i lugnorna?och ha astma!?
Vet du hur det  känns att få riva ut sovrummet IGEN?
Vi köpte ett nytt hus för att slippa renovera och kunna ägna vår lediga tid med vår barn!

Jag har ingen ORK klarar max att gå runt en stund här hemma,jag är så ARG på dig KURT!
Jag är sjuk och orkar inte detta nu,Allt detta tär även på Thomas och hans ork.
Vi har 8 underbara barn som behöver oss till 100% förstår du det?

1500:-x 4= 6000:- !du kunde ha låtit oss slippa allt detta för 6000:-!
Jag hade betalat det själv för att slippa allt detta helvete!

Nu kommer du få betala mycket mer än de 6000:- var så säker!Har väldigt väldigt stora planer att ta detta med TV!
För att vara säker på att ingen mer blir drabbad av detta,jag vet redan 2 som absolut hänger med oss på detta,de har som vi ett hus som ej är ok!

Miljoner tusen Tack till mina underbara föräldrar som hjälper oss!
Hade inte orkat själva idag!
Tusen tack även för god mat!
Ni är absolut de bästa föräldrar man kan ha!

Nu ska jag ta pulsen och min medicin sen ska jag sova!



Kommentarer
Postat av: Jess

Usch o fy vad jag lider med er! Hoppas o håller tummarna för att allt ordnar sig och att de som är ansvariga för allt husstrul verkligen får betala! Ta hand om er!

2009-05-03 @ 23:06:04
URL: http://jessbodin.blogg.se/
Postat av: Hanna

:-( Hoppas det löser sig snabbt och med lite damm!

2009-05-04 @ 07:30:49
Postat av: supermom

Oj oj! Mera problem... inte bra! Hoppas att allt löser sig så snabbt som möjligt! Vad bra det är att ha så goa föräldrar!

2009-05-04 @ 08:34:08
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Linda

Men oj, va är det som händer? =(

2009-05-04 @ 10:02:54
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback