Vet ni vad??

Det har varit en häxa på barnens dagis!!
En jätteläskig den sedde ut grön på näsan och sen sen o sen lång näsa en träbit att flyga med(en kvast tror jag)
en svans och snorig små öron och en pinne och inget mer..
Häxan blandade några ögon och spindelben pillade sig i öronen och åt öronsnor(hihi)och snorgubbar...
Hon prata dumt hon var elak och trolla bort dockan som var ett troll som var dum som trollades till en sten!!

Kan ni tänka er va??
Melwin är helt besatt av häxan som peta näsan och åt öronsnor *fniss*


Mobilbild Häxa

Nu ska jag samla ihop mig och börja plocka undan här hemma för på tisdag kommer det en städfirma och städar och putsar mina fönster är så lycklig så jag går på rosa moln,tror jag kommer må mycket bättre när jag får rent här hemma igen för det  är så jag funkar..
Thomas tog med sig barnen för att hälsa på Farmor & Farfar...
När de kommer hem ska vi bygga kaninbur...
Hade jag haft pengar så skulle jag köpt denna
Utebur Natura 2-vån. 186x93x146cm m uterum(3-D)

Det känns riktigt lockande men 4995:- är mycket pengar,får sälja av lite av mina vagnar först.
Eller så blir det två av dessa

Utebur för gnagare svart metall 108x100x46 cm                Utebur Natura 156x121x63cm m förvaringsskåpoch denna som innebur skulle kännas lyxigt....

Alla fina burar finns på min favorit webshop till smådjur www.djurbiten.com handlar man för 1000:-är det fraktfritt!!

Bäst att sätta fart nu,kaffekoppen är urdrucken och ingen ursäkt finns att sitta kvar här  soffan...

Ha en underbart fin Lördag!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback