Vilken dag!

Mitt humör har nog varit som vädret växlande,ena stunden är jag så lycklig och glad och älskar allt och alla.
Nästa sekund är allt skit och jag hatar allt och inget...
Stackars min familj som får stå ut med mig så här,jag försöker skärpa mig men det är som om någon tar över.
Vet på ungerfär när det dyker upp,när pulsen stiger och jag känner att jag inte orkar kan och klarar av det jag håller på med,när kroppen skriker nej och huvudet Gör det!!Då kommer humöret likaså när jag liksom glömmer vad jag ska säga och göra jag har liksom ingen koll på läget då brakar det lös...

Men till största delen har dagen varit bra,just nu är det sol igen och vi ska smälla i oss en rabarberpaj med hemmagjord vaniljsås till *slurp*

Sen ska jag nog krypa ner i sängen för nu är jag helt slut!men jag tar laptopen med så jag kan glida runt lite på alla bloggar jag följer!
Ska nog ut lite på FLwww.famljeliv.se med och kolla vad som händer!
Behöver jobba med webshoppen med egentligen men det får bli imorgon hinner ju inget när barnen vill vara ute hela dagarna vilket jag förstår..'

Blir ingen Soffa utan ett trästacket istället har jag bestämt så man får sitta ner mer än 3sek i taget...

Här kommer lite bilder från vart arbete idag!









 


Kommentarer
Postat av: Malin

Oj vad duktiga ni varit! Vart ju jättefint /Malin

2009-05-25 @ 08:21:13
URL: http://vartradhus.blogspot.com
Postat av: supermom

Gud så fint! Jag vill också ha det så... måste bara skaffa mig ett hus först... eller hur?

2009-05-26 @ 15:53:03
URL: http://mimia.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback