VILKEN LYCKA!!

Även Thomas och Jag fick världens bästa present!!
Något som vi ofta pratat om och önskat att vi kunnat göra men inte har haft ekonomi till är vår trådgård.Plantera träd och buskar...
Och gissa vad jo det var exakt det vi fick ifödelsedagspresent!!

Nu ska vi bara enas om vart vi ska plantera allt:-)


Jag fick trots att jag redan fått present av syster med familj en eget paket med*älskar paket*

Titta här så fint,min syster har en förmoga att alltid veta vad jag vill ha och gillar!


Min SYSTER är DEN BÄSTASTE SYSTERN!! Så dä så!!

Precis min stil LOVE IT!!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback