Sugen på Petunia pickle bottom???

JIPPI!!
Nu kommer vi äntligen ha den populära underbart läckra skötväskan från Petunia pickle bottom.Det ska bli så himla kul att beställa lite kul nyheter till Kidzshop.
Härliga färger i läckra mönster finns ju så många att välja på kan ju inte ta hem alla då får vi nog flytta ut en hel del från KIDZ för att få plats eller också får vi byta komun och lokal så jag måste ju lägga band på mig lite när jag botanerar bland läckerheterna..

1290:- kommer denna läckerbit kosta!

1490:- kostar denna snygging!


Visst är de underbara?



De hänger superbra på vagnen med det är inte alla skötväskor som gör tyvärr.

-kan man köpa en skötväska till en 2½åring??Eller jag kan ju alltid ha den som handsväska eller hur?
För jag ska ha en Petunia!!*bestämt*



Så fint till liten baby!





Är det någon som vet redan nu om det är någon speciellt ni vill ha så hör av er så beställer vi hem det till er!






Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är ju helt omöjligt att välja bland alla mönster ju! dregglar ymnigt Vad kommer läckerbitarna att kosta?

2009-05-07 @ 20:22:39
Postat av: Linda

Skitsnygga verkligen! Jag vill ha en sån modell som va överst på bild! =) Kanske kommer in & shoppar en sån av dig... ;)



Kram

2009-05-07 @ 21:01:02
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback