www.kidzshop.se here i come!

Nu ska jag upp och uppdatera lager på www.kidzshop.se ska bli riktigt kul,tyvärr har jag haft en natt från helvetet.
Har haft en pulsande huvudvärk yrsel och illamående känner mig rätt mör,men jobba är nog det jag behöver nu för att komma igång igen.
Givetvis glömde jag hela veckans tvätt ute inatt och hann med nöd och näpe ta in tvätten innan den blev dyngsur av allt regn
-dumma koko mamma!! min traktor tröja är blöt sa en sur melwin jag hoppas han har förlåtet mig till han kommer hem från dagis och jag från jobbet..

Nä nu är det dags att åka!

Ha en underbar dag!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback