Första Advent

Närmar sig det kommer upp fler och fler ljusstakar i fönstren när jag åker hem från jobbet,ser så mysigt ut.Det liksom lyser hemtrevnad och det luktar nästan lussekatter,pepparkaka och god glögg..
DSC_8083
Den här är ju bara för underbar,jag bara vill ha den!
Om ni vill se mer och veta mer om denna fina bild så klicka på den så kommer ni till en sida med underabart fina saker! Vilken Tjej!
Denna bild är jul för mig:)


Funderar på hur det kommer bli här i Jul,om vi äns kommer kunna fira jul här:(
Som det ser ut idag så nää det blir det inget med,har pratat med Eddies doktor idag,för inatt har lillen vart dålig han som varit fri från sin astma ett bra tag(han inte förkyld utan har bara haft svårt att andas)jag känner också av luften här inne,den är allt annat än frisk!
Det är inte alls bra för Eddie att ha det så här,det är det inte för någon men med nedsatta luftvägar så är det extra känsligt,hade ju hoppas på att hon skulle sagt att det inte är så farligt,vilket jag innerst inne redan visste bara vara en fantasi bubbla!

Det måste bli ett slut på det här nu!!!

Fick just höra att xxxxxx ) som satt oss i den sits vi är nu,på sina Rotary möten i tranås står och slår sig på bröstet nöjd och belåten berättar han för de övriga hur mycket bra han gjort i sitt liv och hur duktig han är!

Fy fan vad det gör ont!


Önskar er alla en fin dag!!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback