Jag är utslagen...

40graders feber ont i kroppen,yr och jag mår illa ont i magen!
puh vilken tur att jag tog sprutan så jag vet att det är den som spelar mig ett spratt!
Men fy att behöva ta  om den igen om 3v!


Jag rör mig inte utanför soffans gränser idag mer än när jag måste ta en ipren eller springa på toa!
Nathalie har fixat mat till småbarnen(jag försökte hjälpa till men det går inte jag mår illa blää) *duktiga tjejen*nu ska hon hjälpa mig att ta hand om dem en stund tills Thomas kommer hem igen!
Vi har massor att hinna med innan måndag,men som jag mår nu blir det som sagt inget gjort från min sida tyvärr:(

Så idag finns det en stor chans att jag hinner lägga in mer leksaker på kidz:)för det kan jag göra från soffan!Bäst att börja nu medans iprenen motar febern och den värsta värken för när den släpper då är det bara dåsa och försöka sova som gäller!

Ni som tagit Vaccin,hur har ni mått??

Ha en fin Lördag!





Kommentarer
Postat av: Kristina

Inte ska du väl ta en ny spruta om tre veckor? Rekommendationerna är i dagsläget att det endast är barn (d.v.s. halv dos) och de i riskgrupperna som ska få dubbla sprutor. Detta eftersom att man sett att vaccinet ger mer effekt än vad man trott tidigare. Kanske är annorlunda i erat landsting?



Hoppas du piggnar på dig fort! De flesta som får förkylning p.g.a. detta vaccin har det bara ett dygn så håller tummarna för att det är så för dig med :-)! Själv har jag bara förbaskat ont i armen...



Kram!

2009-11-14 @ 15:36:13
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: jessica

Ja fy armen den värker den:D

Jag tillhör riskgruppen det är därför jag ska ta en till Blä:(..

Men vad kul att höra från dig min vän,hur är det?



kram

2009-11-14 @ 18:48:33
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Kristina

Okej, funderade på det också. Då är det klart att du ska ta en till :-(...



Med mig är det bara bra trots armvärken. Har gjort en del omprioriteringar så är därför inte är Fl mer och spenderar därmed mycket mindre tid framför datorn och mer med familjen. F

2009-11-14 @ 18:55:47
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Natacha

yasmine och jag tog den för 5 veckor sedan både hon och jag blev dåliga och en jävla värk i armen där vi tog sprutan men det hela gick över på ca. 5 dagar bara att härda ut.krya på dig. Linda

2009-11-14 @ 19:38:56
URL: http://natachahall.blogg.se/
Postat av: jessica

kristina det var en bra ide:)men du lan väl titta ut på msn ibland saknar dig ju:) puss



Linda oh 5dagar det ska jag klara,men hu vad dåsig jag är:( orkar knappt äta ju:ooch ag som är ett jäkla matvrak!

jättekul att du skrev här

kramizz

2009-11-14 @ 19:50:21
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback