Jag ger upp....

Hade just skrivet ett lagomlångt bloggis här och gaahh så slutar IT igen,jag blir galen har försökt att komma ut på nätet för att kunna jobba med webshoppen i snart två timmar,till slut fick jag ringa snälla Pappa och be honom om hjälp och det gjorde han så bra så:) Vilken tur att jag har en Pappa som kan det där!

Så genom en slump hoppa det igång när jag skulle hoppa i säng,ahh tänkte jag då slänger jag ut ett bloggis,men jag hann inte spara efter jag var klar så allt försvann och nu orkar jag inte göra om det:(

Jag är mer än lovligt beroende av IT känner jag nu när jag är utan det så mycket!
Förvisso jag får mer gjort här hemma och det är ju bra:)Är helt klar med adventstädningen nu skönt som tusan:)älskar advent så mysigt!

Har även kommit på vad mina stora goa tjejer ska få i julklapp det är inte helt fel det heller,nu är det bara de stora gossarna kvar!

Så mina kära läsare??

Kan ni ge mig lite Julklappstips till två gossar på 19 resp 16 år så skulle jag bli så glad!!

Sov gott alla mina goa läsare!



P,s  min vän skriv ett hej nu då (jag är ju desperat här nu ju)jag tigger om ett hej från dig KRAM!! jag ser dig ,jag ser allt hihi!!!




Kommentarer
Postat av: Millan

Hallo!! Fick nys om din blogg av en gemensam släkting...himla fin blogg du har!!!Kram på dig! Från Millan (du vet)

2009-12-01 @ 06:36:18
Postat av: Anonym

2009-12-01 @ 06:44:03
Postat av: Anonym

Kul att du hittat hit:) puss

2009-12-01 @ 08:54:07
Postat av: anna

Hej söt!

Äntligen ger jag mig till känna, läser din blogg och gillar den jätte mycket !! Lycka till med "nya" huset :-)

KRAMIS

2009-12-01 @ 21:56:59
URL: http://hillasnyahem.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback