Kan någon hjälpa mig....

Att komma igång idag!!!

Är så seg!

Det ser ut som om jag släppt in ett dagis här med busiga barn *gulp*

Ge mig styrka!!!

Ha en fin dag alla!

Thomas farsdags present från hans 8 goa busungar!



Det gäller att vara smart:) de passade ju himla bra till mig med *fniss*

Efter jag städat klart här så ska barnen laga en farsdagmiddag,så frågan är om jag ska hmm strunta i att städa köket innan dess misstänker att det kommer se ut som nu efter de lagat maten allafall!

För er som inte tror mig när jag säger att det ser ut!

Lite förebilder:


Inte illa pinkat!!DETTA ÄR KAOS!!

Så nu förstår ni alla att jag måste sätta fart!

Ha en fiiiin dag alla!



Kommentarer
Postat av: Lindah

Ha ha vilken linslus som vill vara med på alla bilderna :-)

2009-11-08 @ 14:02:44
URL: http://www.grodfamiljen.se
Postat av: jessica

Ja han är en riktig liten linslus:D

kram

2009-11-08 @ 14:58:15
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Hanna

:-D Så där ser det ut när det är städat hos oss :-D

2009-11-08 @ 18:14:43
Postat av: jessica

Hanna

Oh vännen du gör mig glad att höra att fler kan ha som jag:D...

Nu har jag fått bort det värsta...

Har även hunnit torka upp en 1L outspädd saft från ,ima köksluckor golv och lister (vilks ramsor som kom ur min munn då,ojoj barnförbjudna var de allafall)



kram

2009-11-08 @ 19:53:42
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Hanna

:-D saft är nästa lika illa som välling att få bort ryser



PS det heter KAOS ;-)

2009-11-09 @ 11:20:30
Postat av: jessica

hanna

Lord have mercy!!

Stavning är inte min starka sida kan jag lova som du säkert märkt tidigare fnissar generat

tack för du sa till nu är det ändrat!



puss

2009-11-09 @ 12:35:52
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback