Nu är den dags igen!!

Hela kroppen är på högvarv,pulsen i taket och hjärtklappningen i full gång igen!!
Huvudvärk från en annan planet!Trötthet en bedövande trötthet yrsel och illamående,förvirring,skakningar!
Struman har tagit över min  kropp igen!!
Bara att acceptera tyvärr och genomlida!

Just nu sitter jag i telefonkö till endrokrinologin,vill börja ta min dos igen nu på en gång ju förr jag kommer igång med den desto bättre!

Kunde inte blogga igår innan jobbet då jag var utan el,telefon,It och när jag kom hem var det tvätten som stod överst på listan,sen föll jag ihop i soffan totalt slut!

Man börjar känna av julhandeln ordentligt nu på kidz,vilket är riktigt kul:)ju mer att göra desto bättre tycker jag.

Skulle försöka ha lite julklappstips här på min kära blogg med och igår när jag jobbade med att lägga lite av alla spel vi har på kidz så fick hur många bra julklappar som helst att tipsa om så här kommer en del av dem!

Först ut är ett spel som passar hela familjen från de minsta till oss vuxna!
Disney Vildkatten!
Det här blir utan tvekan en julklapp här hemma i år!

Till de lite äldre barnen som tjatar om fick pengar har jag detta tips!
Tävla om dina fickpengar(då måste de ju umgås med mamma o pappa innan de får lite fickpengar med)


Beat that! Är årets spel tror jag så det måste jag ju tipsa om!Har inte själv spelat det men kommer med säkerhet få göra det under jul;)

Här kommer en blandning av spel som passar de flesta



Till de lite äldre barnen och oss vuxna tipsar jag om följande spel!


För oss är Julen spelens tid hela familjen är hemma och vi hinner med att spela med alla goa ungar!
Så det brukar bli ett par julklappar med just spel i hos oss!
Alla julklapps tips är färdiga länkar,bara att klicka på dem för mer info om spelen!

Hoppas mina tips ska kunna hjälpa er lite allafall:)

Nu ska jag åka och jobba massor av fint från jabadabado som ska in i www.kidzshop.se  så det blir nog mer julklappstips på bloggen!

Ha en underbart fin dag alla underbara Människor där ute!

Puss//Jessica



Kommentarer
Postat av: nancy.s

hej! PANIK!!! Ring mej så fort du läser detta kramar....nancy

2009-11-19 @ 08:11:14



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback