Nu är det bestämt....

Även om jag inte känner mig helt säker i mitt val och det kommer jag säkert inte bli heller:(

Men nu är valet gjort och nu hoppas jag att det är det bästa!

På onsdag ska halva familjen ta vaccin alltså de som inte är riskgrupp här på VC i ödeshög,på torsdag ska jag och de barn som är riskgrupp ta vaccin på mottagningen i motala!

Hoppas hoppas inte jag får ångra mitt val nu:(...

Hur har ni gjort??

Är ni vaccinerade??

Oh underbart!!!!
Lille Noa mår bättre,bästaste sms på länge länge!!



*var bara tvungen att skriva till det* 





Kommentarer
Postat av: Malin

Många som vaccinerar sig, och många som inte gör.. Det är svårt det där! Vi kommer dock INTE att vaccinera oss /Malin

2009-11-06 @ 08:06:32
URL: http://vartradhus.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback