Nu är det full fart...

och jag har knappt någon åtgång till IT tyvärr:(och inte haft det på en vecka *sliter mitt hår ehh det var en dum ide jag har ju knappt något hår så bäst att vara rädd om det lilla jag har* dessutom var jag hos frissan igår och gud så skönt det var att få lite liv i håret igen!!
*tack snälla Mamma som faktiskt var så snäll och bjöd mig på detta* PUSS snälla Mamma!!

Nu sitter jag och ska bara få i mig det sista av mitt kaffe klä på barnen och gå ut till djuren slänga in en maskin tvätt och sen till Dagis!

För idag är det jobba jobba som gäller!

Visst ja!

Om det kanke är någon som läser min blogg och är lite sugen på en ny vagn eller kanske lite tillbehör till din vagn?
Kom till oss på KIDZ på LÖRDAG vi har Adventskänslor!
10% på alla vagnar vi har i lager *det är TOPPEN* funderar själv på en RED:)..
ja 10% gäller även tillbehören som finnsi lager!

JulklappsTankar??!!
Vad ska vi köpa?

Kom till oss 15% på alla leksaker och kläder!!
Passa på!!

VARMT VÄLKOMNA!


Hoppsan nu gick det fort!Bäst att sätta fart!

Ha en underbart fin dag alla GOA läsare!

Puss o Kram!
/Jessica

Detta gäller ENDAST 28/11-09 och på det som finns lager!!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback