Söndag igen..

Den här helgen bara flöt bort i feberdimma!Jag tycker förvisso att helgerna springer iväg i ruskigt takt med feber eller utan feber,dock roligare helger utan feber:)..

Känner ett överhängande måste att dammsuga och skura för OMG vad det ser på golven nu,all skit tycks ha hamnat hemma hos oss denna helg!Vi är ju många så kanske inte så lustigt vi har i runda snäpp varit 19st som mest så det är klart att nästan 40par skor drar in en hel del skit:D..MEN jag orkar inte dammsuga och vi har för den delen inga dammsugarpåsar  så det får vara skitigt.....(behöver något lugnande för att stå ut)

Jag har så ont i kroppen och mår illa(nästan magsjuke illa)feber är kvar den med,så det blir nog inget jobba för mig imorgon om det inte sker en radikal förändring och feber och värk är bortblåsta!!
Det blir att jobba hemifrån med webshoppen!*om jag orkar vill säga*

Nu ska jag ge mig på ett försök att fixa till lite middag för barnen de vill ha mat även om jag är sjuk *lusigt va?*
Har för övrigt inte gjort mycket mer än duschat av Eddie o Melwin idag,jag är utslagen!

Önskar er alla en underbart fin söndag!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback