Utan dator...

Skulle jag aldrig klara mig det är en sak som är säker,känns som allt varit galet idag eftersom jag inte kunde dricka mitt kaffe framför Datan imorse.
ja,ja överlevde gjorde jag ju trots allt,men nu ska jag genast bumsa ner i sängen,är så otroligt trött bedövande trött och det känns som jag har en tyngd på varenda muskel i kroppen som förhindrar mig att orka röra minsta lilla fena...

Nancy! Underbara gulliga Nancy vet du utan dig skulle jag  ha mycket svårt att klara hem o hus just nu:) Tack min underbara vän!! hoppas jag ska kunna hjälpa dig en dag med!

Nä nu grusar sig ögonen för mig,måste sova nu!

Sov gott alla!

Tack alla ni som svarat om advent:)så kul med kommentarer!

Mina underbara barn vad som än händer i livet så vill jag att ni ska veta att Jag älskar er så mycket och kommer för alltid finnas för er! *även om jag gnatar och tjatar i ett*



Kommentarer
Postat av: nancy.s

Vad glad jag blir:O) Kramar

2009-11-26 @ 08:54:18



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback