Vet ni vad..

Jag har bestämt mig nu!
Jag måste tag i allt nu,rycka upp mig och ORKA gå vidare,släppa det gamla bakom mig för en stund för att kunna ta tag i det som är här och nu.Gör jag inte det är jag rädd att jag kommer gå miste om mycket i livet som är bra!

Det känns som om jag är en ända stor negativ sörja!

Så nu är det mer än på tiden att ta tag i det,jag vet vad som får mig att må dåligt och det ska förintas och försvinna!

NU SKA DET VÄCK!!

Glada spralliga jag ska tillbax!

Jag ska hitta tillbax till mitt jag igen,och det ska bli så skönt!

Mina kära läsare!

Har ni någon gång känt er mycket nere än längre period?

Hur har ni då tagit er ur det?

SOV GOTT MINA VÄNNER!

 



Kommentarer
Postat av: Annika

Skönt att höra att du är på gång.Ett tips är att umgås med positiva människor.Är jag nere räcker det att komma till jobbet.Där är nästan alla positiva och glada.Det hjälper massor.Tyvärr hinner jag inte med någon fika idag.Ska besöka pappa, sen ska hela gänget till polisen och ta passfoto.ha det bra Kram

2009-11-26 @ 08:54:39
Postat av: camilla

hej

jag är det och nu med men jag har ju inga poetiva runt mig det ska va djuren då.. ibland lyckas jag komma upp igen och i bland så vara det länge.. för mig är det ekonomiska och annat som håller på att rasa samman helt... men men så är det för en del...

kämpa på är mitt råd

2009-11-26 @ 16:23:33
Postat av: Bettina

Läs boken "ATTRAKTIONSLAGEN" av Esther Hicks, Jerry Hicks - efter det finna bara ett sätt att tänka!

LOVAR ATT DET HJÄLPER!

2009-11-29 @ 20:54:09
URL: http://www.bettinajohansson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback