5 timmar!!!

Herregud!
Jag har sovit:) 5timmar på ett streck!!
Känner mig utvilad men har huvudvärk som säkert beror på att jag inte är van att sova så mycket på en gång *fnissar av lycka* (men gnälla lite måste jag väl ändå;) )

Idag får jag ta med Mirellah till hjälp då jag är själv:)har en hel del att fixa med idag!
Efter jobbet blir det nog att ta det lite lugnt,för denna veckan har varit allt annat än lugn..

Imorgon måste vi åka till Linköping och köpa present till Kevin och hämta Nathalies Mobil som hon kunnat använda kanske MAX 3v sen hon fick den på Julafton 2008 det är dåligt det!!Den stänger av sig hela tiden:(
Hoppas det kommer funka nu!Vi har lämnat in den säkert 4-5ggr:(

Nu ska jag hoppa i stövlarna och åka till jobbet! Vad ska ni göra idag?

Ha en underbart fin dag alla vänner!





Kommentarer
Postat av: caroline

Glad att du sovit gumman :) !

Jag har lagt massa ordrar idag, bla petunia ;) Det du! Sitter och bygger webshop.. skriver i bloggen sen så du kan läs a:)

2009-10-17 @ 10:44:33
URL: http://bombshellbaby.blogg.se/
Postat av: Hanna

Går det att få tag i orange sittbas, varukorg och sufflett till frog fortfarande? sugen

2009-10-17 @ 16:37:16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback