Alltså det här går inte.....

Jag försöker att vara glad och positiv så mycket det bara går!!
Men det är svårt just nu kan jag lova er alla!!!

Vårt HUS är iskallt vi måste ha skor och jacka inne och då har inte vintern börjat än utan hösten bara börjat..
HUR ska det bli i vinter???

Alla skyller på alla och ingen tar sig åt något,försäkringsbolag vad är de till för egentligen???
Att betala svindyra försäkringar som ändå inte täcker det de säger när man skriver kontrakt är helt sjukt!!
Att de river upp golv för att konstatera det som redan är ett faktum är helt för dem helt OK,att det i sin tur lämnar öppet för kylan att tränga rätt in i vårt hem är även det OK!!

Så nu sitter vi här och fryser!!!

Hur kan det vara möjligt att det får vara så här!

Vad ska vi göra????HELVETE Jag klarar inte av detta snart!!!

Mina barn fryser det är iskallt trots att värmen är på för fullt!!!

Jag är ARG och BESVIKEN *igen*

Oh jag vill skriva om allt som är roligt och bra istället,jag vill låta gnällig och bitter:(
Men det är så här mitt liv känns just nu!!

brrrr!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy det måste vara hemskt att behöva bråka om att få ett hem som håller måttet.. Och fy fan för att behöva gå inne och frysa.. Så sjukt.. Kram Jenny

2009-10-03 @ 12:49:21
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: jessica

Man blir lite lätt galen på hur allt tas om hand av vårt svenska rättsamhälle:o!!helt ärligt tror jag man ska vara skurk då har man iallafall en hel del hjälp och rättigheter.grrr

kram till dig jenny

2009-10-03 @ 13:11:03
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: camilla

hej Jessica löser det sig ej ännu phuu

hoppas ni kan få nogonting snart och inte bara elände vi tänker på er från kråkeslottet vid E4:AN

2009-10-03 @ 14:40:17
Postat av: jessica

camilla tack gulliga du puss



saknar dig

2009-10-06 @ 09:15:14
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback