Att hjälpas åt!!


Tycker jag är viktigt,jag tror att alla mår bra av att få hjälpa till både som liten  och även som stor.Att känna sig behövd är viktigt!

Grejen är att det är svårt att hitta rätt syssla för rätt ålder här hemma,så jag tänkte försöka mig på ett försök med detta i helgen!

Har ni tips så tages de gärna emot:)

Något som jag tror skulle vara väldigt effektivt här hemma är dessa cleaning slippers,tänk er alla vi tio + barnens alla kompisar ha ett par av dessa på sig:D snacka om rent hus,som nu idag är det bara 16-18 personer här hemma;)...


Då skulle det gå undan kan jag lova:)

Trevlig fredagkväll!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback