En sån där dag igen!

När allt precis allt går åt helvetet:(är så trött på dessa dagar!
Huvudet värker och ett lätt illamående kryper på mig,stress panik och ångest om vart annat!!
Varför mår jag så här??
När ska jag få lugn i min kropp och själ så jag kan vara som vanligt igen?
Dessa dagar är jag på helspänn hela tiden stressar inombords,mår skit för jag inte hanterar stressen utan blir istället arg och ledsen kämpar på tills jag ger upp och skiter i allt!

Jag vill inget hellre än bli bra nu,jävla tankar vad gör ni med mig??

*förlåt för alla tråkiga inlägg,men tyvärr är det ju mitt liv jag skriver om och det är så här nu*



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback