......

Jag har en blä dag idag igen,försöker skärpa mig men det funkar inte alls:(Pulsen ligger högt och mitt humör är i botten.
Jag vill bosätta mig på månen och bara vara helt själv,just när jag känner mig så här.Hela min kropp bråkar med mig för tillfället,känner att jag har vatten i hela kroppen(spricker snart)hostar det gör jag alltid när jag får mycket vatten,det i samband med högpuls får mig att bli totalt slut,på med alla jävla hormoner som spelar mitt humör upp och ner och ett gäng busiga barn och sambo som smiter ut i garaget!
Så känns det just nu som om det inte kan bli värre än så här!!

ÄRLIGT!!!

Jag orkar inte mer!!!!!

 



Kommentarer
Postat av: furman

joho, du orkar visst mer!!! Det är bara som det känns ibland, och då har du äldre barn som kan hjälpa till om det känns för tungt (och så kan man vissla in mannen från garaget)!!!

2009-10-31 @ 22:20:16
Postat av: jessica

hihi du har rätt puss i allt utom att vissla in mannen,det är den svåraste biten i det hela..

2009-11-01 @ 11:27:49
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback