Gissa om den lilla vita ullbollen...


Är mer älskad än vanligt idag!!!

Efter jag kom hem från jobbet igår,så var jag så uppstressad med att fixa mat till de små,duscha dem och natta dem för att kunna fortsätta jobba (så är det när man är delägare) hursom i vanliga fall är den långhåriga pappan hemma och hjälper till lite men han jobbade med över just igår..

Allafall jag jobbar och småpratar med Nathalie,Mirellah och Kevin!
Kvällen går och jag är så trött..
Men när jag står och borstar tänderna innan läggdags,då kommer jag på Lille Katvig var är han min lilla skatt<3
*när jag tänker efter så har jag inte sett han alls efter jobbet,märkligt hmm och maten fick jag slänga som jag lagt upp till han imorse?? Något är lurt och jag får den där hemska magkänslan...
Rusar upp till Kevin(han vill alltid sova hos Kevin eller Robin)Men shit ingen katt hos vare sig Robin eller Kevin smyger in till Tjejerna och letar överallt uppe ingen katt,paniken gör sig besvär att smyga sig på mig!!
MIN KATT MIN VÄN!!! är borta!!
Rusar ner kollar överallt ingen KATVIG!!
Nu är vi ute och letar allihop ute och inne,vi tar bilen åker för att kolla efter det vi inte vill se:(...
Men ingen Katvig:(
Men så går jag ett varv till runt huset och ropar på min lille skatt,han måste höra min panik för nu har jag ett svagt mjauuuu tillbax springer till altanen igen och då ser vi herreGUD jävla klantar som öppnat till vår grund!!
De har lämnat öppet *tack gode gud för att det inte var Barnen som trillat ner!!

NU har vi hittat vår skatt och han är rädd!
Lillen sitter fast under all trall:(...

Robin och jag rusar och hämtar kofot och så börjar vi expedtion RÄDDA KATVIG!!
Robin kämpar som en tok det är svart man ser inte mycket (måste köpa en ficklampa)

Huu vad kallt det var:(

Vi väntade alla spänt på att vi skulle få upp vår lille sötis!!



Och till slut lyckas Kevin få fram honom!!!

Lyckan är total!!!

Trodde aldrig jag skulle få hålla min lilla underbara Katvig igen!!


Nathalie *hjärta Katvig!!!

Lille katten gick ut med Mirellah vid 07:45 och när vi fick in han var kl 02:47!!
Stackars min katt!!!


Just nu följer han varje steg jag tar!!Och jag kan inte låta bli att klappa honom hela tiden!!
Min underbara lilla Skatt!!

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars liten. Tur att ni hittade honom! Ge honom extra lyxig middag idag som tröst!

2009-10-08 @ 10:00:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback