GodMorgon!

Till er alla!

Här hemma är det full rulle och det har det varit ett bra tag nu *fniss*

Än så länge är det en ganska bra start faktiskt,bara lite stress(shit,jag som varit så stresstålig klarar nästan ingen stress alls just nu)minsta lilla stress och hjärtat börjar slå fort och jag känner mig helt maktlös över mina egen kropp,utan överdrift är det panik jag känner och ångest över att inte hantera mig själv.Utåt sett tror jag kanske inte det syns så mycket men det är vad jag känner inuti jag inte klarar av...
*tankar som jag klarar inte detta,det går inte HJÄLP vad ska jag göra och pulsen slår så hårt och fort att det svider på något konstigt vis i mitt huvud*

Men som sagt idag har det än så länge varit ganska bra och utan stress:)..

Idag är det jobbar dag och vi måste ta tag i webshopen,jisses vad mycket bra produkter vi har som vi inte lagt ut på kidz än,det måste bli ändring på det här nu BUMS!! men det är tiden som saknas egentligen så hur gör man för att öka på dygnets timmar??  
Jag/vi vi vill så mycket men tiden liksom bara springer iväg på kidz,det är tro det eller ej men alltid kul på kidz och har man kul går tiden fort och på kidz går den för fort:D...

Nähä nu ska jag duka av frukosten och börja klä på 3 busiga barn:p

Ha en fin dag alla!






Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Gud vilken snygg design du har! :) riktigt jätte fin!

Vad är mest intressant att läsa i en blogg?

Vad fastnar du för?

Vad är mindre bra?

Och har du själv några tips på för och nackdelar på vad man kan skriva om?



SVARA GÄRNA!!! =D

2009-10-21 @ 15:56:50
URL: http://mollymus.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback