Hemligt!!

ja jag är faktiskt lite nervig nu:)ska ha ett hemligt möte nu!
kan inte säga med vem hihi för det är såååå hemligt!

Tänker på det är här med hemlisar *fniss* nu känns  det som om jag är liten igen ha,ha hemlis!
Men en hemlis är ju egentligen inte kul alls om man inte kan dela den med någon eller hur??
Det känns ju inte som det är någon hemlis då på ngt vis!!Om bara jag vet så kan jag ju inte tissla om den heller så vad är då kul med hemlisar:O....
ja,ja denna hemlis är kul allafall!

Och går allt som det ska så lär ni få veta det allfall:D...

Nä bästa att göra lite nytta med då:D!!!

Ha en fin dag alla!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du inte tröttnat på din adored bee sufflett än? Träffade skoflickan igår och hon har ju en. GUUUD vad fin den är Avis till tusen

2009-10-29 @ 19:00:10
Postat av: jessica

Hihi!

Inte riktigt än:)Visst är den fiiiin!

har hon dem med offwhite eller rött?



Kramizz

2009-10-29 @ 19:34:22
Postat av: Hanna

den röda! sååå fin!

2009-10-31 @ 10:08:29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback