Vad gillar ni Ica-reklamen?!

Alltså vad gillar ni den nya Ica-reklamen egentligen?

Min första reaktion var,fy så elakt och kränkande!!*blev riktigt upprörd*men sen visste jag inte riktigt vad det var som gjorde att jag tyckte att det var kränkande och så illa mot kille som var praktikant..
Men när jag får fundera på det lite och smälta det hela,så är det bra på ett sätt..
För det visar bara på hur sjukt illa många behandlar en människa.
Att många tycker det är helt ok att glo/stirra på en stackars människa och det är inget ovanligt att många gör precis så.
När de sedan glott  klart så börjar de prata som till ett litet oförstående barn och tittar medlidande på den stackars människan som många gånger är något vi ytterst sällan är LYCKLIG!

Många gånger tycker jag vi har mycket att lära av dessa underbart goa' människor med glimten i ögat.
Leva livet som det är och ta vara på allt fint som det faktiskt ger.

Vad tycker ni om ICA's reklam??





Kommentarer
Postat av: caroline

Jag älskar den! :-D

2009-10-20 @ 07:52:19
URL: http://bombshellbaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag med, den är så skön!!!

2009-10-20 @ 21:38:28



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback