Idag fyller en liten prinsessa 5 år!

Från alla oss!!

Hoppas du får en superfin dag!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack Jessica!! Kram Jenny

2009-10-02 @ 05:09:50
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Annika

Oh hej vilken snitz du har fått in på photoshop...Du har ju blivit kanonduktig.ta hand om dig och resten a familjen.Kramiz

ps.saknar våra samtal ,ring gärna när du har tid ds

2009-10-02 @ 11:58:10
Postat av: annika

Oh wow vad duktig du har blivit på photoshop.Saknar dig och våra samtal kram ring gärna när du har tid.kramiz

2009-10-02 @ 12:00:58
Postat av: Annika

Oj nu kom det visst 2 inlägg men då får du ju mer att läsa mohaaa

2009-10-02 @ 12:01:58
Postat av: jessica

annika

fniss du är snäll du :p!! så duktiga är jag inte direkt:Dmen med tiden kanske jag lär mig:)..

saknar också samtalen vi kunde ju prata i dagar och ändå inte hinna med att prata om allt<3 Det var tider det:)..



Många kommentarer det gillar jag!



kramizz

2009-10-03 @ 13:25:47
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback