Kålsoppa med frikadeller eller Köttfärsås med spagetti???

Blir dagens fråga!

Jag har feber bara feber??Märkligt nog! Trött är jag med och sen den vanliga huvudvärken men inget annat:oMår egentligen inte inte dåligt men jag har feber och trött!!

Så idag blir det minsta möjliga på schemat varpå middagen står på tur,har tagit upp köttfärs men inte bestämt om vi ska göra kålsoppa eller köttfärsås?? Vilket problem eller hur??

Sen blir det att ta tag i tvätten och dammsugaren+moppen sen är det nog vilopaus och vara med mina barn som gäller...

Nathalie är sjuk hon med:(förkyld som tusan!*kramar om min stora tjej*

Måste ta och jobba lite med webshoppen med,men det får bli efter middagen.

Kålsoppa med hembakt bröd blev det till slut:)
  

Kram på er alla och ha en underbart fin dag!

 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya på dig, lägg undan moppen och bädda ner dig för guds skull! ser sträng ut

2009-10-09 @ 12:26:08
Postat av: Lindah

Köttfärsås och spagetti :-)

KRYA PÅ DIG



Sv: TACK för de fina orden i min blogg. Det värmer att få goa kommentarer. Hoppas du får må bättre snart du med.

Har missat att du har blogg. Lägger genast till dig i blogglovin :-)

2009-10-10 @ 10:50:28
URL: http://www.grodfamiljen.se
Postat av: Vickan

Måttet är 24cm från grenen till foten...

Du svarar ej i telefon :)

2009-10-10 @ 12:41:13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback