Lite bilder från mässan´:)

Vi var ju på mässa i fredags och träffade många trevliga människor!Som alla ville visa sina produkter.

Det första vi möte på var Mountain buggy!
Fick veta vad det skulle bli för skillnader på de nya och att de bör komma runt mitten av dec.

Vagnen längst ut i lime är den nytillverkade swiften,ny suflett och nya sportigare däck är bland annat av de nya förändringarna..

Det kommer en ny modell en riktig joggingvagn:)kanske jag min latmask skulle testa på *fniss*


Mycket trevliga vagnar:)....

Nästa vagn vi träffa på var en av våra storsäljare P&T tre nya modeller som kommer nu vilken månad som helst!

Jag gillade smarten faktiskt den var så liten och söt!


Efterlängtade Hammerhead(som jag alltid vill kalla hammerfall:o Why liksom kan jag inte få in att den heter hammer head?!

Denna modell kommer jag inte ihåg vad den hette,men jag minns att det saknas en suflett på den:)
jogging vagn är det allafall!

Kan ni gissa vad denna vagn skulle kosta komplett?


31 000:-

Vi bjöds på goda kaffedrinkar med (alkohol fria såklart;) ) Titta så fina!


Så gott!! Vill ha en sån maskin!

Bilder på nya lodger bunker och wrapper fleece!! Så sött!

Nu måste jag sätta lite fart här hemma!

Ha en fin dag alla!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Den mässan skulle man varit på :-)



Förresten, så du vet nästa gång...Polisen skickar inte varningar om virus. Det var ett spam-mail som du vidarebefordrade...



kram

2009-10-18 @ 13:48:39
Postat av: jessica

Hihi nu oh vad jag skäms nu ju:(...

Bra att veta det till nästa gång kram



Du får följa med oss på nästa mässa:)skulle vara jättekul ju:)



puss

2009-10-18 @ 16:23:32
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback