Nu ska det bli bättring på det här...

Jag är ledsen att jag inte varit en aktiv bloggare på sista tiden:(...
Min förklaring är enkel och tråkig!!

Jag är så OFF att jag lätt kan dra ner solen med en blick bara sådär,och det har jag inte velat!Så då håller jag mig borta så ingen behöver bränna sig på mitt usla humör!!

Anledningen till att jag är så ARG,LEDSEN,IRRITERAD är helt kort XXXXX!!
Mannen(vill egentligen skriva ngt annat där,något jättefult)för ngn man det är han inte den lille j*vlen!

Han har lyckats förstöra mycket i mitt liv för att inte säga det mesta!
Jag lever med en ständig oro för mina barns luftvägar,det har du sett till XXXX är du medveten om att med ett litet hånflin kastade du in vår familj i total katastrof!
Vi har kämpat i 2½år snart XXXXX!! för att få det vi betalat för!! Ett hem vårt hem vår framtid!! Vilket du XXXXX bara slängde bort från oss!!

Det XXXXX på radion igår!!Vet ni vad han prata om?????

FÖRLÅTELSEN!!!!

Här sitter jag "XXXXXX" med min Fru och idag ska vi prata om Förlåtelsen!!! Är det något du aldrig kommer få av mig XXXXX så är det förlåtelse!! ALDRIG I MITT LIV!!!

Vet du??

Jag är så full med hat,så mycket hat som jag aldrig trodde att jag skulle kunna ha inuti mig!Det är skrämmande hur detta hat tar upp min dag,mitt liv!!sliter ut min energi och det jag egentligen är!

Jag försöker skratta och vara glad och inte tänka på vad du gjort mot mig,mina barn och Thomas!!Men det är svårt för inombords blöder jag!Jag har Ångest varje natt,en tung ångest för att jag låter mina barn bo i hus fullt med farlig luft!+en otrolig panik för att jag inte kan flytta ifrån det!!

XXXXXXX!!Vet du hur ont det gör att få en stor tung kökslucka tvärs över armen när man ska plocka fram frukost till sina barn och kan du tänka dig rädslan att den ska falla på mitt barn??Svart mögel är det farligaste möglet fick vi veta och vet du?? Det är det vårt hus är fullt med!!! Kan du äns tänka dig hur det känns att veta att det andas våra älskade barn varje dag *ångesten värker i mig*Att vår kaffebryggare åker rustchkanna varje dag det har vi nu vant oss vid köksbänken den sväller bara mer och mer! Även att ha kyl/frys mitt i köket är vi vana vid för att väggen håller på att rasa ner i torpargrunden!!Att jag får dammsuga upp gips som faller ur väggen är jag också van vid,även att det kommer fler fel för varje vecka är jag numer van vid!!Att Vårt hus är en ändå stor jävla vattenskada är jag med van vid!!Att den blåser svinkallt när vinden slår mot huset så kallt att barnen inte kan sova i sina rum för ingen isolering finns har jag på ngt lustigt vis sockså vant mig vid,fram med täcken kuddar och en massa mattor över listerna i barnens rum så funkar även det!*sjukt att det ska vara så i ett nytt hus*
Men bara för att jag är van vid det,så gör det inte mindre ont varje gång vi får ett besked om att det är yttligare en vattenskada eller att en bärande väg är på väg ner i grunden eller när kylan slår till,att vi får byta glödlampor typ 3ggr per vecka för elen inte funkar är inte heller det så kul eller billigt!

XXXXXX!! Om gud är den jag/vi tror att han är så kommer han aldrig förlåta dig!!Det är sjukt att en församling äns vill ha med dig att göra!!! Eller har du gjort det du är bäst på även där???  DU ÄR YNKLIG!!

MEN en DAG-Ska du se att du får vad du förtjänar!

Det gör mig ont att veta att vi inte är de ända som har det så här,du har lurat för många i för många år!Du har till och med gjort till en vana DIN SKURK!!

Förlåtelse!!!! Det kommer du aldrig få!!



Kommentarer
Postat av: Kristina

Tycker det är så himla hemskt vännen! Vilket svin han måste vara den idioten! Kramar

2009-10-02 @ 10:12:16
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Carro

Men fy vilken människa!!!!! Förstår din ångest och oro, våra barn är ju allt det vi har och som vi är så rädda om. Att det finns människor som kan göra så här mot någon. Han kommer få sitt straff en dag. Hoppas allt löser sig för er tillslut! Kram

2009-10-02 @ 11:30:46
URL: http://carroreginblogg.se
Postat av: Hanna

Fy vad trist :-( Har en grabb med lös mage här, kanske ska tömma en bajspotta i en påse och skicka till curt? :-D Hoppas verkligen att det löser sig snart för er, sånt här skit förtjänar ni inte :-(

2009-10-02 @ 16:45:36
Postat av: jessica

Tack söta ni:p!!

2009-10-03 @ 13:21:09
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback