Nyheter från Lodger!

Jo jag kom som tur iväg på mässan,det var riktigt kul faktiskt:)även om vi inte hitta så himla mycket som jag trodde,men jag är nöjd ändå,Kamrern på kidz med:D..

Något vi slog till på en gång var Lodger gillar verkligen det märket,de passar toppen i bugaboo med och det gör ju inget;)...
Nya färger för i år är dessa fyra:

949:- finns på www.kidzshop.se såklart!

En annan nyhet var Boster från Lodger,vilket gör det möjligt att förändra även sin gamla Bunker eller varför inte köpa ett extra boster till sin lodger:) finns i 6 olika läckre färger och kostar 249:-
passar super i babyskyddet också!

Tycker inte det var så himla mycket nyheter annars faktiskt i år:o eller om jag var lite splittrad idag så jag missa allt nytt!

Tog lite bilder idag med på nya P&T smart och hammerhead,nya UJ med som kommer med en ny modell en joggingmodell ganska fräck faktsikt!
Lite andra bilder knäppte jag med,men jag är för trött för att ladda ner dem idag:(får göra det imorgon:)

En superduper kul sak som hänt är att en av de problem vi har haft med huset är på G att lösa sig *jippi* Tack gode GUD!!  Nu ska jag fira det med att förhoppningsvis få sova hela natten:) *drömma om roliga saker*

Jag har allafall en rolig sak att erbjuda alla bugaboo vänner där ute!
Är så himla lycklig att jag kan eller inte jag men kidz kan erbjuda er detta:)
En ny Bugaboo med massor av tillbehör och 2års garanti till världens bästa pris!
Komplett frog med sittdel,liggdel,åkpåse,skötväska,parasol,regnskydd och myggnät!
Fraktfritt!
ENDAST 7500:-
Men vi har bara ett begränsat antal så passa på nu!



SOV GOTT ALLA VÄNNER!!
'mina planer är allafall att göra det'

puss,puss,puss!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Retsticka! Vill se bilderna på UJ nyss!

2009-10-17 @ 13:26:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback