Stress,Stress och stress!!!



Är ett milt uttryck för hur jag känner mig nu!
Ligger ganska bra till ändå men hu att det aldrig tar slut alla dessa måsten!
Shit vart kommer de ifrån??

Är ni som jag???

Sätter så höga krav på mig själv så höga att jag har duktigt svårt att kunna nå dem,utan att snudda vid rejält sammanbrott!!
Men den känslan jag får när jag nått fram dit jag vill och satt som mål,då mår jag bra så himla bra(en stund allafall)tills jag åter igen sätter ett sådant där Krav igen som är så himla svårt att acceptera att jag inte kanske klarar av det just nu:(..



Oj nu är kaffe rasten slut,bäst att sätta fart igen!!

KramizzBananizzz!!
/J



Kommentarer
Postat av: angela

2009-10-28 @ 23:05:52
URL: http://angelabakar.blogg.se/
Postat av: angela

hej vännen

du e ju aldrig online på msn längre :( hittar inte ditt nummer

kram

2009-10-28 @ 23:06:50
URL: http://angelabakar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback