Undra om det är början på något bra nu?

För det känns så faktiskt,kramar mina tummar så de börjar se blå ut!

Lika blå som barnens små fötter är här hemma när de springer på vårt iskalla golv utan strumpor(att det ska vara så svårt att låta strumpor och tofflor vara på)men snart kan de springa på golvet utan att frysa sina små tår av sig och jag kommer kunna sova igen utan den värsta oron allafall,bara nu inte denna tid satt sina spår i mina barns lungor redan:o Gode gud lova mig att deras lungor för alltid mår bra.

Tänkte mig på ett försök att sova nu!
Blev inte mycket sömn inatt,då planerna på att sova tidigt blev lite grusade men så är det väl att vara tonårsmamma..

Har haft sängkompisar inatt med *fniss* Ella,Alicia,Melwin tassa in till mig inatt små godingar,efter dem kom Fiddelie och Vendela:) så Thomas fick snällt sova på soffan inatt...
Vid tre kom robin hem,sen kunde jag sova ok fram till 07:00 eller jag sov vidare Pappa Thomas gick upp och gjorde frukost och jag slumra fram till lite över tio så skönt men då hade jag bara sovit typ 3½timme innan..

Nu grusar sig mina ögon och sängen lockar grymt mycket nu....

zzzzov Gottttt!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback