Bugaboo's nya skötväska...

gillar jag riktigt mycket!
Snygg men ändå enkel design med mcket praktisk lösningar inuti:)

Låter bilderna tala för sig själva lite:)

Bugaboo rekomenderar inte ha den hänga på handtaget,men kunde inte låta bli att ta en bild på det ändå,och attans vadfin den är till denna PF skurvy och brun bas..

De breda axelbandet med gummi inuti gör att den hänger hur bra som helst både på vagnen och på axeln.
Jag blev kär i denna väska:)

massor av bra fack:)och mycket utrymme men åndå inte jättestor.

helt klart en favorit för mig:)

priset kommer ligga på 1090:-helt ok.

Sen kommer det ju en i läder med svart eller vitt läder och den vita kommer i begränsat antal.





Den i svart läder är i den stora modellen för det finns faktiskt en stor och liten modell av dem:)
Bugaboo tänker på allt:)...

*puss alla*



Kommentarer
Postat av: fröken Elin

Snygg, den i skinn! Galet vad mycket skötväskor jag ska ha när jag får barn... ;-)

2009-09-24 @ 22:51:55
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: angela

ÅÅÅh fy attans vad snygg och smart! liiiite minus att de inte finns möjlighet att hänga den i krokar... eller e de bara jag som är blind?

kram

2009-09-26 @ 15:34:24
URL: http://lilleprins.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback