Idag blir det...

Kidzshoppen:)ska jobba idag eller bara halva dagen,sen ska fort hem för Thomas ska hjälpa Mamma o Pappa att lägga igen poolen för i år *snyft* sommaren är slut och inget mer bad i år:(men men ett år går fort snart är det badtime igen:)....

Tänkte faktiskt köpa hem ett kul spel som jag och barnen kan sysselsätta oss med när jag kommer hem från jobbet idag,en liten muta så mamma kan jobba klart med webshoppen och alla fina kläder som fint ligger och väntar..

Tror jag hittat boven i mitt liv inatt,som vanligt har jag legat vaken och grubblat och vänt på allt som går..
Jag tror jag ställer för höga krav på mig själv det ska vara rent och fint ingen tvätt allt ska vara i tipptopp!!Helst ska skor och jackor hänga i storleks ordning,hänger tvätt efter märke och färg:o diskmaskinen plockas in på ett speciellt sätt alla marimekko glas i en rad alla koppar i en kommit på mig att ändra om det är ngn som plockat in  det fel:O är galet manisk!!! när jag inte klarar  av att hålla detta då brister allt!

För att det ska vara genomförbart missar jag tid med barnen vilket ger mig världens ÅNGEST!!

Jag har så många måsten på mig själv:(och min familj!!

Läget är illa då jag inte fungerar som människa om det är stökigt:(jag städar för att må bra,så låter jag bli att städa hela tiden ja då mår jag lika dåligt för det:(...

Så goa läsare!!

Hjälp hur löser jag detta problem??
Vad ska jag göra??

Ha en fin lördag kära ni!



Kommentarer
Postat av: angela

skickar en stor kram DU ÄR BÄST OCH UNDERBAR!

var lite självisk slappna av ta de lugt! allt kommer att lösa sig!

många kramar

2009-09-26 @ 15:35:43
URL: http://lilleprins.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback