Idag går mina tankar till en mycket god vän...

Angela!
Jag håller min tumme stenhårt att allt går jättebra idag..
Har tänkt på er halva natten om inte hela..

Du är så tapper och du är en underbar Mamma till lille Noa,ni två har gått igenom mycket..
Trots all din oro och ständiga sjukhusbesök,så är du alltid så positiv och har alltid tid för en liten pratstund.
Du är helt enkelt helt underbar!
Jag förstår att du inombord blöder och jag kan känna din ångest blandad med en kronisk oro trots ditt leende.
Ingen ska behöva ha denna oro du har,eller vara igenom det du är vännen!
Nu vänder ska du se,jag ska be för allt vad jag äger och har att allt vänder för er nu.

Lille Noa<3

*mina böner brukar bli hörda,så ska de vara denna gång med*

Kära vän!

Lycka till idag!

Många kramar!

Kommentarer
Postat av: Angela

Åh kära du! nu får du ju mig att gråta ju! TACK

du är underbar

kram

2009-09-20 @ 16:30:31
URL: http://lilleprins.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback