Jag har alltid så himla mycket ideer...

Som jag brinner för och jag bara måste göra,går in för dem hårt och sen bara ja rinner de ut i sanden..
Varför blir det så?

Ta till ex webshoppen:)jag har länge planerat att ha en matcha kläder flik med tips och bilder på alla de olika märkena vi har kombinerade på små modeller.Kläderna gör ju sig så himla mycket mer på en liten människa och mixat med olika märken..Den ideen bara måste bli av...
Nu ska den bli av i helgen bestämde jag nu:)...

Heller vad tycker ni??

Är det en bra idee?

Hur gillar ni den ideen?

Jag är superglad för respons för eller emot!

Tack på förhand,nu hoppas jag på många svar och ideer!

Puss på er alla och en fin dag följer pussen!


Kommentarer
Postat av: camilla

helt klart ska ni det fota på bara ock lägg ut en sådan med höst nyheterna!!!

2009-09-18 @ 11:42:24
Postat av: Hanna

jättebra idé, det finns ju liknande på meandi -toppen tycker jag!

2009-09-18 @ 13:36:54
Postat av: jessica

Då ska det bli av:)

Har städat som en tok nu:)och ska sticka iväg och handla mat om en timme,så jag kan änga mig åt det hela lördag/söndag:)



Inga frivilliga modeller?



Kram

2009-09-18 @ 15:29:27
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Om betalningen är kläder alt. buggaprylar så ställer mina barn upp som modeller ;-)

2009-09-18 @ 17:56:15
Postat av: jessica

Hanna:)

Off CORSE it is!



Kramizz

2009-09-18 @ 18:37:27
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Hanna

:-D

2009-09-19 @ 05:43:52
Postat av: Maria och Liv

Låter jättebra, och jag har ett annat förslag: Dela upp buggaprylarna i fler kategorier så det är en för rena reservdelar, en för tillbehör (mugghållare, osv) och en för klädslar. Blir lite prydligare?

2009-09-19 @ 15:01:31
URL: http://fixaodona.blogspot.com
Postat av: jessica

Maria och Liv:)

oh mycket bra ide:)har faktiskt försökt innan,men alla hästarna hamna inte i rätt hage då tyvärr;)



tack gillar att få tips..

puss

2009-09-19 @ 19:59:20
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback