Nu ska vi se...

Då kanske även jag kan få lite gjort igen:)...
Nu har jag satt Alicia på jobb så att jag med kan jobba,hon bakar tekakor till kålsoppan vi ska äta ikväll.
+att vi bakar lite kanelbullar med;)...

Vill hinna till kidz med:D för nu har vi butiken full med årets fräckaste vagn:) Bugaboo RED*+ alla nya läckra skötväskor från bugaboo *säger det igen I LOVE MY WORK!!

Ber om ursäkt för dåligt bloggat,men alltså ärligt jag har varit så tråkig och upptagen så jag har inte äns hunnit att gnälla om det *fniss*

Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har en väldigt snygg väska på min frog nu ;-) Var tvungen att gå in på kidz och beställa giraff-påsen på studs för min orangea påse skär sig i-lands problem

2009-09-30 @ 19:58:03
Postat av: Jenny

Tack det är snällt av dig.. Jo då det knallar på, visa dagar är bättre än andra och man får försöka ta en dag i taget och vara glad för det lilla i livet.. Just nu mår pappa ganska okej och det känns bra.. Kram Jenny

2009-09-30 @ 20:21:02
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Jessica

oj vad många barn jag som tycker att allt tar mycket längre tid nu när man fick 2 =)

2009-10-01 @ 13:53:10
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: jessica

hanna oh du kommer ha den finaste vagnen:)gillar den kombon supermycket<3..Offwhite kommer med bli fin:)du har en bra smak du puss



Jenny kramar om dig lite här med,och hoppas du och även din pappa mår bra öven idag kramar om



jessica många härliga barn har jag:)och mycket tid tar det,men det är det värt:)utom dem vore jag ingenting och de är bara små en kort stund:)

Du ska se att allt kommer gå som en dans snart även för dig när du kommer in i det tyckte nog den störta skilnaden var just mellan 1 till 3 barn,sen märkes det inte så mycket skillnad fniss

kram

2009-10-03 @ 13:31:10
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback