Om ni undrar vad vi gjort idag...

Så ser det här nedan:)
*vi var i desperat behov av detta,då jag inte tror på straff!! Belöning ska det vara!!!

Nu har vi tillsammans gjort ett schema!!
Ett till de fyra små/ett till tonårstjejerna!
Hålls alla punkter blir det belöning!
Hoppas det kommer hålla:)

Thomas o Jag har ett schema med som vi skrivet ihop med barnen:)som vi med måste lyda!*undra vad vår belöning betstår av:D...

Hur gör ni för att hålla rutiner o ordningen hemma??

_______________________________________________________________________________

Sen har vi firat någon som jag tycker förskräckligt mycket om idag:)
MIN KÄRA MAMMA!!!

Här med en himmelsk god Tårta!! *mums*

Det bjöds även på världs god mat:)

Kött och potatis mumsig gräddsås och massor goda grönsaker *slurp*

Mat njöts på fint uppdukade bord *gillar jag* så fint de dukat min söta mamma o pappa<3




Den goda tårtan fick även den vara med på bild:)

Trevligt sällskap som alltid:)
Min familj *ser stolt ut*


....

Lille Eddie hade en himla tur han med,fick 3-års paket av kusiner och moster och morbror<3

fin traktor och massor av bilar Toppen roligt!!


Vilken himla tur jag har,av alla människor på vår jord!!Så blev alla dessa  underbara människor min goa släkt!!  *lycka*

 








Kommentarer
Postat av: fru furman

Vilket fint schema för barnen, jättebra idé!!!

2009-09-28 @ 08:11:28
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: Hanna

Va inget bloggande idag? abstinens

2009-09-28 @ 21:23:39
Postat av: Annika

Hej vännen hoppas allt är bra,smart med belöningsschema men fattas det inte några de två äldsta...Ha det bra kramizzz Annika =)

2009-09-29 @ 16:58:41
Postat av: jessica

fniss

De stora är med de med fast på andra sidan och hihi de ska sköta samma saker som tjejerna+lite annat fix :D

2009-10-03 @ 13:36:14
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: jessica

hanna lovar att bättra mig,mitt humör ha/är lite off tillfälligt vill inte låta bloggen bli bitter och gnällig pussar*

2009-10-03 @ 13:39:15
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback