Så då var det klart....

Nu kan jag njuta av att det är lite,lite helg kvar och att huset är rent igen:)för en stund iallafall *fniss*


Hungern börjar göra sig påmind igen med,inte lustigt eftersom vi fick så mycket god mat när vi var i Danmark att magen ställt in sig på ÄTA ÄTA och ÄTA!!.....

Tänkte jag skulle göra en kycklingröra på resterna från gårdagens kyckling,räcker nog inte till alla så köttfärsås och spagetti för det bli till de små och dem som inte gillar kyckling:)

Sen ska jag duscha och äntligen ska jag göra det jag längtat efter hela dagen:)Åka till Min Mamma o Pappa och hälsa på lille Findus:)Jag kan ju lova att bildbevis kommer på den lilla sötisen:)...

Puss,puss!!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjusigt värre! imponerad Här ser det ut som ett bombnedslag efter helgerna :-D

Imorgon skickar ni ordrar va? längtar efter petunian Har ni fått in några didrikson regnvantar än? tjatar

2009-09-13 @ 20:37:49
Postat av: Maria

Vad fint ni har det. Det är härligt med före och efter bilder:) Har oxå städat hela dagen. I morgon är jag ledig så då kan jag tom få njuta av det själv en stund...

2009-09-13 @ 20:42:39
Postat av: Zara

Ja gud vad skönt när man städat klart o det får vara fint åtminstonde över natten när barnen ligger i sover snällt i sina sängar:-D

Hoppas ni haft en bra semester.

2009-09-14 @ 07:53:52
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Gud vad jag är avundsjuk på erat hus!!

2009-09-15 @ 14:57:50
URL: http://alicesmamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback