Tänk vad fort det går:)


Inatt är vi 4veckor!!

Bara 12v kvar:(sen måste vi flytta hemmifrån *snyft*

Sitter och leker lite på photoshop medans maten står och blir klar i ugnen:)
Idag har vi Mirellah,Alicia och jag hittat på ngt helt nytt för oss,hoppas nu detska smaka bra:)

Vi har panerat fläskotlett med ägg och ströbröd med mycket krydda och färskmalen svart peppar:)
Stekt det så det fått färg och sedan lagt köttet på en bädd av klyft/skivad rå potatis.
På kotletten har vi sen lagt en rejäl skiva med bifftomat och mozarella och havsalt,mer svartpeppar och smulat två bulljong tärningar och en dl vatten över det hela slängt in i ugnen på 175 grader när potaisen mjuknat ska vi vara onyttiga och hälla på grädde:)sen klart!!

Vad tror ni? Kommer det gifta sig bra eller blir pannkaka av allt:)ja det återstår att se:)


Krambanan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan rapportera att din gulliga syster håller ställningarna bra i butiken hjärtar henne med

2009-09-25 @ 19:03:47
Postat av: jessica

Vad bra:)

Visst är hon gullig min syrra:p

Världens bästa om ngn frågar mig

2009-09-25 @ 20:02:27
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Lotta

Måste bara fråga om dom små kaninungarna är tingade, för annars vet jag en som är ute efter en kanin, helst unge.

Kram

2009-09-30 @ 21:38:49
URL: http://bernergossar.dinstudio.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback