Vet inte vad jag ska...

skriva om nu:D...
Men jag känner för att göra ett försök:)

Jag har tillbringat kvällen med att fundera på vart mina PPB's tagit vägen:(nu måste de komma för det  har dragit ut på tiden och det gillar inte jag alls och ingen annan på KIDZ heller!!

Med lite tur så har jag en svenks agent för dem att vända mig till redan på måndag som kan kolla upp det*gillar jag*

För övrigt har dagen varit så himla seg och tråkig,i detta fall gäller verkligen *man har inte roligare än man gör sig* har varit surpuppa rakt igenom hela långa dagen...

hade en liten ljus stund när jag var hos mamma o pappa förut med Katvig så Lille Findus och han fick leka lite:)det gick faktiskt jättebra men så mycket lek blev det inte,de verka gilla varandra för de kunde inte riktigt släppa varandra..'givetvis glömde jag ju kameran'

Tror mitt humör beror på att jag inte blir av med huvudvärken,den är där som en finne arslet OVÄLKOMMEN!

Imorgon måste jag ta ett rejält tag med tvätten,för högen växer i takt med mitt dåliga humör,förhoppningsvis sjunker det dåliga humöret i takt med tvätthögen imorgon;)....

Vad är det med mig!!!

Jag är en liten fet rabiat ful kärring i mina värsta år!!

Jag vill inte vara så här!!!

Låt mig vakna glad och pigg och med ett strålande humör imorgon!!

Sov gott vänner!

 





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback